Belföld

3/b. Értékesítési prognózis

Hatékonynak bizonyulhat, ha az üzleti terv e szakasza is tartalmaz elemzést a várható értékesítésről.

Ennek a résznek kell megalapoznia a pénzügyi részben szereplő értékesítési volumeneket.

Elemzési formák:

• Adott időszakra vonatkozó értékesítés előrejelzése

• Termékek vagy szolgáltatások szerinti értékesítési prognózis

• Fogyasztói csoportok szerinti értékesítési prognózis

• Várható piaci részesedés becslése

• Hirdetési bevétel szerinti prognózis

Online eredmények mérése:

• Népszerűség nyomon követése

• Versenytársak nyomon követése

• Céljainkhoz és versenytársainkhoz való viszonyítás (benchmarking)

<< Vissza az elejére | Tovább >>

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik