Nem tudnak betelni a Target amerikai üzlethálózat karácsonyi reklámjával a vásárlók, miután a cég egy ügyes húzással másként ábrázolta a mikulást a megszokottnál, írja az Independent.
A videó főszereplője a Target egyik munkavállalója, Kris K., ő alakítja a mikulást. A jóépű férfi viszont egyáltalán nem hasonlít a könyvekben szereplő mikuláshoz, hiszen fiatal, jóképű, és divatos öltözködik.
A „Born to Be Kris” című 30 másodperces klipben a 41 éves, ősz hajú férfi egy „szán” rendszámtáblájú autóval indul útnak alaposan feldíszített otthonából, és végül megérkezik a Target egyik hófödte üzletéhez.
A vállalat ráadásul az egész karácsonyi kampányát a férfire húzta fel, egy másik, már hétmillió megtekintésnél járó felvételen Kris besétál egy üzletbe, ahol egy fagyasztóknál válogató nő felé közelít. A vásárló ekkor ránéz és megszólal, „nagyon szexi”, majd kivesz egy pulykát a hűtőkből. A videónak is azt a címet adták, hogy „ő szexi, de a Target pulyka ajánlatai szexibbek.”
A nézőknek nagyon bejött ez a reklámfogás, szinte csak pozitív kritikát kapott a cég, volt ugyanakkor aki azt írta, hogy ezt a mikulást a gyerekek nem fogják annyira szeretni, mint a felnőtt nők.