A 4iG Csoport 2025. január 1-jétől egyesíti telekommunikációs kereskedelmi szolgáltatásait, aminek eredményeként a Vodafone Magyarország, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech kizárólag One márkanév alatt jelennek meg a piacon.
a One márkanév alatt működő vállalatok pedig 2025. év második feléig beolvadnak a One Magyarország Zrt.-be – olvasható a vállalat sajtóközleményében.
Mi változik?
A januári márkabevezetést követően a One integrált ügyfélkiszolgálással és fokozatosan megújuló közös üzlethálózattal várja ügyfeleit. A lakossági ügyfelek egy szolgáltatótól vehetik igénybe a mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatásokat, továbbá az olyan tartalomszolgáltatásokat, mint a hagyományos TV vagy az interaktív digitális tartalmak. 2025. január 1-jétől a One márka alatt az RTL Magyarországgal kötött exkluzív megállapodás értelmében a One lesz az egyetlen hazai távközlési szolgáltató, amely teljeskörűen biztosítja az RTL és RTL+ tartalmait ügyfelei számára.
A szolgáltatásportfólió mellett az üzlethálózat is megújul: a DIGI, a Vodafone és a korábbi Invitel üzleteinek összevonásával a One összesen 98 településen mintegy 135 üzletben várja majd ügyfeleit. Fontos változás lesz, hogy a lakossági ügyfélkiszolgálás is integráltan működik 2025-től: mind a DIGI, mind a Vodafone ügyfelei ugyanazon ügyfélszolgálati telefonszámon és már a One arculatával működő digitális felületeken – úgy mint weboldal és applikációk – intézhetik szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket. A közép-és nagyvállalati – jelenlegi Invitech és Vodafone
A One a közép- és nagyvállalati ügyfelek számára is integrált szolgáltatásportfóliót kínál: a hagyományos mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatások mellett havidíjas adatközponti és felhő alapú és IT biztonsági megoldásokat nyújt, továbbá elérhetők lesznek privát 5G hálózati- és az IoT megoldások is.
Egy kis háttér
A Vodafone 1999-ben jelent meg Magyarországon, az évtizedek alatt pedig rengetegen megszokhatták ezt a márkanevet. A 4iG Nyrt. és a magyar állam által 2023-ban 660 milliárd forintért felvásárolt társaság márkaváltásért felelős vezetője, továbbá a 4iG Csoport üzletfejlesztési és innovációs vezetője, mint arról korábban beszámoltunk, Mohamed ElSayad lesz. A vásárlás hátteréről és arról, hogy a magyar állam részvétele jóval nagyobbnak látszik, mint ami a hozzá kerülő 49 százalékos tulajdonrészből következne, külön cikkünkben írtunk részletesebben.