Kultúra

Nézettségi kudarccal indult a TV2 Klub

Az első negyedévben nem nézték többen, mint a FEM3-at. aminek a helyén indult.

Idén márciusban indult a FEM3 helyén a TV2 Csoport legújabb kábelcsatornája, a TV2 Klub, amelynek „nagyköveteként” Szabó Zsófit nevezték ki. Egy tévéadó átbrandelése mindig költséges és komoly változást jelent, így a médiavállalatoknak általában az a logikus elvárásuk, hogy az „új” csatorna jobb nézettséget hozzon, mint az elődje – írja a SorozatWiki, amely az első három hónap nézettségi adatait alaposan átnézve arra jutott, hogy ezt a célt egyáltalán nem sikerült elérni. Összehasonlították a FEM3 utolsó 1 évét és a végső 3 hónapját a TV2 Klub első 3 hónapjával, mindezeket egész napra tekintve és főműsoridőben is, és az látszott mindebből, hogy valahol az átalakított csatorna közel ugyanolyan, máshol rosszabb számokat hozott.

Egyelőre hiába a költséges átbrandelés, az országosan ismert Szabó Zsófi csatorna-nagykötvetnek való kinevezése, az új csatorna első 3 hónapjának nézettsége 18-59-ben, egész nap semmit sem javult az elődjéhez képest, a többi három vizsgált időszak/korcsoportban pedig még romlott is. Így megállapítható, hogy a TV2 Klub eddig komoly nézettségi kudarc a TV2 Csoport számára!

– összegzi a tanulságokat a lap, az általuk átfésült részletes adatokat itt lehet megnézni.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik