A Greenlight technológiai cég szerint 6:1 arányban a fanyalgókhoz képest többségben vannak azok, akik örömmel, izgatottan várják az április 29-i menyegzőt.
Márciusban és áprilisban 158 ezer beírást számláltak az esküvővel kapcsolatban az online világban, ennek 38 százaléka – közel 61 ezer bejegyzés – az utóbbi hét nap termése.
A legkisebb érdeklődés a YouTube és a Facebook oldalán mutatkozik, ezt felülmúlja a Twitter, és jóval nagyobb a kedv az internetes hírforrások blogbejegyzéseit illetően is.
A legnépszerűbb témákat – találgatásokat – Kate Middleton menyasszonyi ruhája, a vendéglista és a nászajándékok szolgáltatják.
A londoni királyi esküvő a YouTube videomegosztó portálon és a Twitter mikroblogoldalon is látható lesz, becslések szerint kétmilliárd ember követi majd nyomon a menyegzőt a képernyők előtt.