A három Oscarra jelölt, otthonában Golden Globe- és Emmy-díjat is őrző Mark Ruffalót a legtöbben olyan filmekből ismerik, mint a Hirtelen 30, a Viharsziget, a Bosszúállók, vagy épp a Spotlight: Egy nyomozás részletei, azt azonban kevesen tudják, hogy pályája elején a tévéreklámok világába is belekóstolt.
Egyik első – ha nem a legelső – képernyős munkája is ehhez kötődik: 1989-ben a Clearasil pórusokat tisztító, illetve pattanások eltűnésében segítő terméke, a DoubleClear reklámjában vállalt főszerepet.
A félperces szpotot a pattanások elől unortodox módon, az utcán futva menekülő fiatalok képe nyitja, hamarosan pedig már a megoldást látjuk, hiszen Ruffalo a kétszer vastagabb, a piacon lévő többi szernél kétszer több hatóanyaggal átitatott párnák egyikével tisztítja az arcát: