Egy Las Vegas-i háromgyermekes anya, az Instagramon Not the worst mom (Nem a legrosszabb anya) néven posztoló, 264 ezer követővel rendelkező Sara Buckley három évvel ezelőtt arra ösztönözte rajongóit, pezsdítsék fel a házaséletüket, és egy héten át – ha lehet, minden nap – szeretkezzenek a férjükkel.
Az egy napon át elérhető Insta-sztoriban videóként megosztott hétnapos szexkihívásának – amit sem az Instagram, sem a bulvársajtó nem kapott fel akkor, így vélhetően leginkább a követői vehettek részt benne – olyan hatása lett, amire a magára humoristaként hivatkozó Buckley sem számított.
Két hónappal később a tartalomgyártót – a pozitív visszajelzések mellett – pozitív terhességi tesztekről készült fotókkal is elkezdték bombázni a rajongói. Az elmondása alapján legalább ötven ilyen üzenetet kapott akkoriban.
„Egyre csak jöttek és jöttek. Bárcsak elkezdtem volna készíteni egy táblázatot” – mesélte a 36 éves tartalomgyártó nemrég a New York Postnak nyilatkozva.
A százötven is elképesztő, de az influenszer a kétszázas számot reálisabbnak tartja – különösen azután, hogy nemrég újra közzétette a kihívást a TikTokján. Ezeket a gyerekeket a rajongói és ő is egyszerűen csak Sara csöppségeinek hívják.
A szexkihívás, és ami mögötte van
Buckley eredeti célja a saját bevallása szerint valójában csak annyi volt, hogy jobbá tegye a követői házas- és szexuális életét.
Nem tudok más olyan embercsoportot elképzelni, amelyik jobban megérdemelnéne egy nagy orgazmust, mint az anyukák csoportja. De az aktív, egészséges szexuális élet fenntartása, amikor az embernek munkája van és gyerekek mászkálnak a nyakán, jelentős energiákat igényel
– mondta a Today-nek nyilatkozva.
Not the Worst Mom egyébként nemcsak vicces és testpozitív videókat, szponzorált tartalmakat, illetve recepteket oszt meg a közösségi oldalain, hanem egy gyermeknevelés és házasélet témáival foglalkozó podcastja is van Not the Worst Marriage (Nem a legrosszabb házasság) címmel – amiben a férjével, Sterlinggel és meghívott vendégekkel beszélget. (A kamaszok neveléséről szóló epizódba például az egyik saját gyereküket hívták meg.). Emellett saját receptgyűjteményét is kiadta, természetesen Not the Worst Cookbook, vagyis Nem a legrosszabb szakácskönyv címmel
Az eredetileg a követők házaséletének felpezsdítését célzó, kisebb baby boomot eredményező szexkihívás ötlete is a podcast hallgatói által feltett kérdések után született meg.
„Régebben a podcastban élőben kérdezz-feleleket tartottunk, és rengeteg kérdést kaptunk, különösen nőktől, arról, hogyan tartsák fenn a szexuális életüket, amikor kisgyerekeket próbálnak nevelni. Nyíltan beszéltünk a szexuális életünkről, így most csak apró tippeket és trükköket osztanék meg, mint például: zárd be az ajtót, csábítsd el a férjedet, küldj neki szexi sms-eket, tedd le a gyerekeket korán az ágyba egy este – néha csak időt kell szakítanod a dologra, mert a gyerekek maguktól nem hagyják, hogy anya és apa különleges időt töltsön egymással kettesben” – elevenítette fel a kihívás megszületésének körülményeit a Los Angeles Timesnak.
Sokunknak van csodálatos férje, aki nagyszerű partnerünk. A filozófiánk: ha nem szakítasz rá időt, akkor nem is lesz rá időd. Tudatosan kell foglalkoznod a dologgal – csak azért csináltam ezt a kihívást, hogy szórakoztató módon bátorítsam erre a nőket.
A kihívást elindító videójában arról is beszélt, hogy nagyon fontos elegendő időt szánni arra, hogy megfelelő tudatállapotba kerüljenek a kihívásban részt vevők, mielőtt hét napon át tudatosan megpróbálják „elcsábítani” a férjüket. Valamint arra is felhívta a figyelmet, hogy ez nemcsak a szexről szól, hanem a simogatásról, egy-egy szenvedélyes csókról és hasonló intim gesztusokról is.
Illetve azt is világossá tette, hogy ehhez az egészhez egy szintén odaadó partnerre van szükség, aki rendesen kiveszi a részét a családi életből. Egy olyan férfira, aki megérdemli ezt az intimitást.
„Alapesetben általában a férfiak kérnek vagy kezdeményeznek, és ez teljesen normális. A forgatókönyv megfordítása, azt hiszem, néhány nő számára nagyon izgalmas volt. Ez olyasmi, amit maguktól talán nem tettek volna meg.”
Olyanoknak is segített, akik azt hitték, nem lehet gyerekük
Buckley jótanácsai olyannyira beváltak, hogy eleinte a pozitív tapasztalataikról beszámoló követőitől kapott visszajelzéseket, később pedig már várandósságról hírt adó üzenetek is befutottak hozzá. Aztán ahogy teltek az évek, a babafotók is megjelentek az üzenetei között.
Volt néhány üzenet, ami nagyon vicces volt, mint például: »A legfiatalabb gyerekünk 15 éves, és most megint várandós vagyok«, én meg: »Ó, igen, ez a te hibád. Nem tudom, mit mondjak neked!« De voltak olyan nők is, akiknek nemrég volt vetélésük, és azt gondolták, hogy »Talán nekünk nem fog összejönni«, aztán megszületett a babájuk. És voltak olyanok is, akik meddőnek hitték magukat, végül mégis teherbe estek
– mesélte Buckley.
A Los Angeles Timesnak egy olyan anya mesélte el, hogyan segített rajta az influenszer, aki a mellrák legyőzése után a traumáit Buckley tartalmai segítségével dolgozta fel. Orvosai korábban azt mondták, sosem lehet gyereke; a Todaynek pedig egy vetélése után meddőnek tartott nő magasztalta az influenszert. A kihívás nyomán mindkettejüknek a csodával határos módon, természetes úton fogant meg a gyermekük, mindkét nő egészséges babát hozott világra később.
Abban a két nő és Buckley is egyetértett, hogy a kulcs nem a kihívás maga volt, hanem az, hogy újra felhőtlenül össze tudtak kapcsolódni, és kellően intim viszonyba tudtak kerülni a férjükkel. Ahelyett, hogy mondjuk, azon stresszeltek volna, hogy most a gyermekáldás reményében szexelnek.
Nem vagyok orvos, de úgy tűnik, hogy amikor az emberek nem gyakorolnak többé nyomást magukra, akkor történik meg. Nagyon sok üzenetet kaptam már olyan nőktől, akik azt írták: »Amikor úgy döntöttünk, hogy újra csak magunk öröméért szexelünk, végre teherbe estünk«
– mondta Buckley, aki a követői közelmúltbeli érdeklődése után egy kiemelt – vagyis állandóan elérhető – Insta-sztoriban több mint hetven büszke szülői üzenetet gyűjtött össze. Olyan rajongóktól, akik egytől egyig azt állítják, hogy az infleunszernek, és a hétnapos szexkihívásának köszönhetik a gyermekáldást az életükben.
A hétköznapi influenszerségből akaratlanul is fogantatást segítő virtuális bábává avanzsáló Sara Buckley arról álmodozik, hogy egyszer az összes, a kihívása nyomán foganó babát a kezébe veheti majd egymás után.
Azt javaslom, hogy egy olyan márka, mint a Huggies, a Pampers vagy a Walmart reptesse el Vegasba egy találkozóra az összes ilyen babát, vagy sokat közülük. Frenetikus lenne. Mindegyik babát a kezembe akarom venni. Számomra ez egy hihetetlen kampány lenne. Csak annyit mondtam ezeknek a nőknek, hogy szexeljenek a férjükkel, és ebből lett ez a sok baba! Ez annyira hátborzongató és olyan gyönyörű!