Szinte látjuk a “brainstormingra” épülő megbeszélést, amin összehozták a reklám forgatókönyvét. Mindenki bekiabálja a termék már bejáratott szlogenjével – “Élj a maximumon!” – kapcsolatosan bevillanó, első asszociációját.
Persze előzetesen meghatározták az alapelveket, amelyek mentén ötletelni kell. A szpot legyen fiatalos, laza, könnyed, jópofa, extrém, trendi és természetesen legyen köze a maximumhoz, a nagysághoz, a nagy mérethez.
A kreatív folyamat terméseként kapunk egy többszemélyes, óriási gördeszkát, mókás legurulást hatalmas traktorabroncsokban és a legvégén a kedvencünket, a gigantikus fülhallgatót a toronyházon. Az AC/DC Highway to Helljének közhellyé gyalázása miatt meg nyilván extra mennyiségű fekete pont jár, minimum egy tucat.
Mindenki ítélje meg maga, mennyire tartja képzavarosnak a kisfilmet!