Persze mindezt csak virtuálisan, háromdimenziós animáció és egy kivetítő, valamint az Appshaker ügynökség által a National Geographic Channel és a UPC közös kampánya számára megvalósított technológia, a kiterjesztett valóság segítségével.
A hirdetésfajtát általában okostelefonok és táblagépek használatával szokták alkalmazni, ám az AXE-től már láthattunk ilyet “élőben”, amikor egy londoni pályaudvaron a reklámokból ismert egyik angyal manifesztálódott a szájukat tátó utazók között.
A mostani marketingfogás különlegessége azonban, hogy magyar vonatkozású, hiszen az ismeretterjesztő televíziós csatorna hazánkban októberben indított, Megáll a ész! című sorozatát promotálta itthoni helyszíneken: a budapesti Alléban és a miskolci Szinvaparkban.
Mitöbb, aki siet és mázlista, ma még a székesfehérvári Alba Plazában elcsípheti a nem mindennapi látványosságot!