Light

Smároló politikusok

Nemcsak őket hozta össze Itália egyik kedvenc márkája, hanem még a pápát is egy muszlim vallási vezetővel.

Már a nyolcvanas években sikerült egy olyan jellegzetes színt meghatároznia az egyik legnépszerűbb olasz divatcégnek, amely aztán örökre rajta ragadt. Ez volt a Benetton és az arculatát jelentősen meghatározó, nevét viselő zöld árnyalat.

Ami szintén állandó a történetében, hogy a marketingesei törekednek az örökké mosolygós fiatalokból álló vonulatot fenntartani, kéz a kézben járva a mindig polgárpukkasztó reklámokkal.

Utóbbira számtalan példát hozott már a családi vállalkozásból globális tényezővé avanzsált vállalat. Legutóbb ismét túllőttek a célon, bár az ezzel kapcsolatos videók rendszerint úgy jelennek már meg a világhálón, hogy állítólag mostanra a konszern is betiltotta a nyilvános megjelenésüket.

A hirdetéssorozat egy csók erejéig összehozta egyebek közt Észak- és Dél-Korea vezetőit, az amerikai elnököt Kína első számú emberével, illetve Venezuela “főnökével”, Hugo Chavezzel, valamint a római katolikus egyház fejét a legfőbb szunnita tanító tekintéllyel, Ahmed Al-Tayeb sejkkel.

A megbékélést hangsúlyozó üzenet ellenére nem maradt el a tiltakozás világszerte, amely megint iszonyatosan felpörgette a víruskampányt. Bár már több cikkben beszámoltunk a botrányról, most videón is látható az összes kép, amely kivágta a biztosítékot.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik