Light

Az Erő csahos oldala

Autó, Csillagok háborúja, kutya: egy tételt változtatott meg a legnépszerűbb reklámelemek kombinációjában a Volkswagen.

A tavalyi év egyik legnagyobb marketingdurranása a német autógyártó a Lucasfilmmel közös kampánya volt a Darth Vader-jelmezes kisfiúval.

Olyannyira, hogy jó néhány hirdetést ihletett meg, és egyúttal igazi mémmé, vírusvideóvá nőtte ki magát.

Elkészült a folytatás, amiben a márka a tuti recept összetevőiből egyet lecserél, és kisgyerek helyett kutyusok a kisfilm szereplői, amint a Star Wars-saga zenéjének a Sötét oldalhoz, a Birodalomhoz és Vader nagyúrhoz rendelt főtémáját adják elő ugatva.

Legutóbb a Pedigree karácsonyi üdvözletében láthattunk hasonlót, ám ezúttal például Csubakka, Leia hercegnő, vagy egy ewok és egy lépegető is a kórust erősíti.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik