Közeledik július 4., a függetlenség napja, ami az Egyesült Államokban egyet jelent a tűzijátékban kiteljesedő hatalmas kerti partykkal, és az ünnepi baseballmeccsekkel. A Pepsi vezetői pedig úgy gondolták, nincs is ennél tökéletesebb alkalom arra, hogy bevezessék új terméküket, a kóla ízű ketchupot – számolt be az USA Today.
A #BetterWithPepsi – azaz Pepsivel jobb – elnevezésű kampánykeretében bemutatott különleges ízvilágú termék különleges nevet is kívánt, az üdítőgyártó marketingesei pedig láthatóan apait-anyait beleadtak az ötletelésbe –így megszületett a Pepsi Colachup elnevezésű, ketchup és Pepsi keverékéből összeálló szósz.
Hagyjátok abba a fűszerháborút, itt a vitathatatlan bajnok – a Pepsi Colachup. Édes, sós, és július 4-én a kiválasztott baseballstadionokban kipróbálható. A hot dogok #PepsivelJobbak
– jelentette be a márka Twitter-oldala a limitált terméket, melyet egyelőre csak négy függetlenség napján tartott baseballmeccsen, a Detroit Tigers, a Minnesota Twins, az Arizona Diamondbacks és a New York Yankees stadionjaiban kóstolhatnak meg a hot dogok és a különleges ízek rajongói.
Stop the condiment wars, the undisputed champ is here – Pepsi Colachup. Sweet, salty, and ready to try at select baseball stadiums on July 4th. Hot dogs are #BetterWithPepsi pic.twitter.com/7YQJdoAcTW
— Pepsi (@pepsi) June 27, 2023
A kampányt az Amerikai Kulináris Intézettel, azaz a Culinary Institute of Americával (CIA) együttműködésben hozta tető alá az üdítőgyártó. „A koncepció egyszerre egyszerű és kreatív” – mondta David Kamen, a CIA tanácsadó részlegének ügyfélélményért felelős igazgatója, aki így jellemezte a kulináris innovációt: