Interjút adott az idén ötvenedik „születésnapját” ünneplő Lidl németországi vezérigazgatója Christian Härtnagelt. A hálózatnak 32 országban 12 ezer boltja van, a Bild pedig arról érdeklődött, hogy számíthatnak-e a fogyasztók újabb árcsökkenésre.
Nem merek előre jelezni semmit, de áprilisban enyhe csökkenő tendenciát látunk az inflációs rátában, ez pedig reményteli.
– mondta a vezérigazgató.
Härtnagel arról is beszélt, hogy idén már több mint hétszáz termék árát tudták csökkenteni. Mint mondta, nem terhelnek rá minden áremelkedést a vásárlókra, és folyamatosan tárgyalnak a beszállítóikkal. „Vevőink nagyon jól ismerik a nyersanyagpiacokat, így fel tudják mérni, hogy mely termékek esetében indokolt az áremelés, és melyeknél nem. Amint arra lehetőség adódik, csökkentjük az árakat. A Lidl volt az első élelmiszerbolt, amely csökkentette az étolaj, a sajt és a tészta árát” – tette hozzá a vezérigazgató.
(via index.hu)