Tech

Már ennyien nézik az olcsóbb, de reklámokat tartalmazó Netflixet

Joan Cros/NurPhoto via Getty Images
Joan Cros/NurPhoto via Getty Images
Az olcsó(bb), de reklámokkal tűzdelt előfizetés új felhasználókat eredményez.

A világ legnépszerűbb streaming szolgáltatója, a Netflix még tavaly novemberben vezette be egyes régiókban a jelenleg legolcsóbb, havi 6,99 dollárért kínált előfizetését, ami a hagyományos csomagoknál valamivel szerényebb kínálattal, és reklámokkal várja a nézőket. Fél évvel az indulás után ez az előfizetés már havi ötmillió aktív felhasználónál tart – legalábbis azon prezentáció szerint, amit a cég tartott a hirdetők számára.

A vállalat szerint ennél az előfizetési csomagnál a megtekintések 80 százaléka tévén történik, azon régiókban, ahol elérhető a reklámos megoldás, ott az új előfizetők 25 százaléka választja ezt a lehetőséget, a nézők átlagéletkora pedig 34 év. Érdekesség továbbá, hogy a meglévő előfizetők ritkán váltanak olcsóbb csomagra, így bejönni látszik a Netflix azon terve, hogy az olcsóbb csomaggal olyan felhasználókat szólítanak meg, akik korábbban nem fizettek a szolgáltatásért.

A cég a reklámokkal tűzdelt csomagot a tavalyi indulás óta fejlesztette is, hiszen a kezdeti 720p felbontás után már elérhető az 1080p minőség is, illetve mostanra ezzel az előfizetéssel akár két eszközön is lehet egyszerre streamelni az elérhető tartalmakat.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik