Sport

A veszprémi szurkolók 3000 eurót nyertek

Egy európai kézilabdás szakportálon keresték a leglelkesebb európai szurkolótábort, és a Veszprém drukkerei holtversenyben győztek.

Az utóbbi hetekben a VELUX EHF Bajnokok Ligája férfi kézilabda-mérkőzésein több is forgott kockán annál, minthogy hány gólt lőnek a csapatok.

A Handballenergy.com oldalon a európai kézilabda-rajongók ugyanis lehetőséget kaptak arra, hogy kedvenc csapatuk hivatalos fan klubja 3000 eurót nyerjen. Csak szavazatokkal kellett bizonyítani, hogy ki a leglelkesebb kézilabdás szurkolócsapat.

A verseny legutolsó óráiban a szurkolók tömegesen kattintottak a portálon elhelyezett boríték ikonra azért, hogy az ő csapatuk hivatalos fan klubja nyerje meg a 3000 eurós díjat. Akkora volt a technikai leterheltség, hogy a VELUX Cégcsoportnak a tervezettnél néhány órával korábban le kellett zárnia a versenyt.

Az MKB Veszprém KC és a lengyel KS VIVE Targi Kielce csapatának fan klubjai fej fej mellett haladtak, jócskán maguk mögött hagyva a többieket. November 26-án, este 8 órára mindkét tábor körülbelül 7500 voksot gyűjtött, csupán néhány szavazatnyi különbséggel. Ezt, és a technikai problémát is figyelembe véve a VELUX Cégcsoport végül úgy döntött, mindkét rajongói klubot nyertesként hirdeti ki.

Bár az első díj így egyszerre két rajongói klubot illet, a VELUX Cégcsoport döntése értelmében mindkét tábor megkapja a 3000-3000 eurót, hogy rajongói rendezvényt szervezhessenek a helyi VELUX EHF Bajnokok Ligája meccsen.

Őz Beáta, a VELUX Magyarország Kft. értékesítési vállalatának ügyvezetője a VELUX Cégcsoport által felajánlott nyereményhez kapcsolódóan így nyilatkozott:

“Szívből gratulálunk mindkét nyertes rajongói klubnak a VELUX Magyarország Kft. nevében is. Büszkék vagyunk a magyar csapatra, a lelkes és kitartó szurkolókra is! Öröm volt látni és követni a rajongók ilyen mértékű lelkesedését és elkötelezettségét, biztos vagyok benne, hogy ez az összefogás az MKB Veszprém csapatát is inspirálja, motiválja meccsről meccsre. Nagyon jó szórakozást kívánunk azokhoz a rajongói eseményekhez, amelyet a nyereményből szerveznek!”

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik