A tapasztalatok szerint az idén az első negyedévben a karácsonyi szezon utáni visszaesés enyhébb volt, gyorsabban tért magához az e-kereskedelmi piac, mint azt várták – írta a csütörtöki számában a Napi Gazdaság Rácz Istvánra, az Árukereső.hu Kft. marketingigazgatójára hivatkozva.
A cég adatai szerint az első három hónapban érdemi növekedés vagy csökkenés nem volt megfigyelhető az e-kereskedelmi forgalomban. Mindez nagyjából beleillik a teljes negyedéves kiskereskedelmi trendbe, azzal a különbséggel, hogy az e-kereskedelemmel kapcsolatban nem voltak olyan felfokozott várakozások, mint a reálkereskedelem esetében.
A lap azt írta, hogy az első három hónap során az e-kereskedelem 10 legnépszerűbb termékéből hat mobiltelefon volt, négy pedig tévékészülék. Ezeket a notebook, a digitális fényképezőgép és a mosógép termékcsoportok követik.