A Párizs melletti Orly reptéren hagyta utasait a Wizz Air. A Budapestre menetrend szerint 21:30 kor induló járat utasait 21:35-kor, már a reptéren értesítették arról, hogy gépük csak másnap 12:40-kor indul el hazafelé – írja a Spabook nevű turisztikai blog az egyik utas beszámolója alapján.
A Wizz Air lapukhoz eljuttatott közleményében azt írja, hogy a nap során felgyülemlett késések miatt voltak kénytelenek átütemezni másnapra az esti járatot, ugyanis a gép nem tudott volna a párizsi reptér bezárása előtt felszállni. Erről a társaság SMS-ben és e-mailben is értesítette az utasokat.
Éjszaka 01:44-kor érkezett egy busz a reptéren várakozók egy részéért, az azonban nem derült ki, hogy a reptér vagy a légitársaság szervezte ezt a buszt, és arról sem kaptak tájékoztatást, hogy akik felszálltak, hova tartottak vele. Feltehetően egy közeli szállásra vitték őket.
Az utasok egy része Messenger-csoportba szerveződött, így tudják egymást segíteni, például hasznos volt ennek a busznak a megtalálásában.
A Spabook olvasója valamivel három óra előtt indult el a repülőtérről a szálláshelyre, ahol 3:44-kor jelentkezett be.
A Wizz Air az utasok elhelyezésével kapcsolatban közölte: a társasággal szerződéses kapcsolatban álló földi kiszolgáló cég segített az utasoknak szállást foglalni az éjszakára, azonban a francia főváros szállodáinak telítettsége miatt egyes utasainknak várniuk kellett, amíg biztosított lett számukra a szálláslehetőség. Az utasok reggelit kaptak, és a járatuk indulása előtt a reptérre is visszaszállították őket.
A járat átütemezéséből fakadó szállás és egyéb költségek visszatérítését az érintett utasok a Wizz Air felületein vagy ügyfélszolgálatánál tudják igényelni a számlák másolatának bemutatásával.