Ahogy arról korábban beszámoltunk, a Vodafone júliusra időzítette az újabb informatikai átállását, amellyel az UPC Magyarország felvásárlása után megpróbálják ténylegesen egybekötni a két platformot. Hivatalosan ez lesz a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése. A migrációs projekt tavaly sem zajlott zökkenőmentesen, és az előzetes jelek szerint ez idén sem lesz másként – írja a HWSW.
Az átállási folyamat júliusban elméletileg két ütemben zajlik, és egyaránt érinti a vezetékes- és mobilos ügyfeleket. A Vodafone szerint a szolgáltatással nem lesz gond az átállás alatt sem, csupán az ügyintézési lehetőségek szűnnek meg a július 11-től 16-ig terjedő időszakban. Ugyanakkor a szolgáltató már korábban jelezte, hogy július 6-ig be kell fizetni a számlákat, és az érintett időszakban nem érdemes számlabefizetést indítani. A vezetékes szolgáltatásokkal kapcsolatos bizonyos online ügyintézési módok már június 24-től szünetelnek.
Az informatikai portál szerint volt olyan ügyfél, akinek az online felületen látható egyenlege előtt szimplán egy mínusz előjel jelent meg, de volt olyan is, akinél nulla forintot mutatott az egyenleg, miközben a szolgáltatások igénybevételével nem volt gondja. Az átállási időszakban a feltöltőkártyás ügyfelek egyébként ATM-en keresztül is feltölthetik egyenlegüket, kérdéses azonban a mostani hibák fényében, hogy a rendszer zökkenőmentes lesz-e.
A tájékoztató alapján a cég 10 GB extra, belföldi és roaming környezetben egyaránt felhasználható adatmennyiséget aktivál minden lakossági és vállalati ügyfelének legkésőbb július 11-én éjfélig. Ezt 30 napig lehet majd felhasználni.