Gazdaság

Egy helyben toporog a reklámpiac

Az év első kilenc hónapjában csaknem ugyanannyit költöttek a cégek reklámokra, mint egy évvel korábban - írta szerdai számában a Napi Gazdaság.

A reklámköltésekkel foglalkozó Kantar Media adataira hivatkozva a lap azt írta: hirdetés szempontjából a tavalyi szerény év után egy hasonló következett. Ez azért meglepő, mert általában a választási évek megnyomják a reklámokra költött teljes költséget.

A legnagyobb növekedés a kábeltelevíziós piacon következett be, és tavalyhoz hasonlóan idén is a gyógyhatású készítmények reklámozására fordították a legtöbbet.

Az elmúlt év első kilenc hónapjában a listaáron számított 415,1 milliárd forint után idén ebben az időszakban 418,7 milliárd forintot fordítottak reklámra a cégek – számolt be a Napi Gazdaság.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik