Múlthét pénteken “Fél órát vártak az utasok a 85-ös buszra” címmel megjelent bejegyzésünkkel kapcsolatban a BKK vezérigazgatója vizsgálatot rendelt el, melynek nyomán megállapításra került, hogy a BKK diszpécsere hibázott, amikor nem csoportosított át autóbuszokat a 85E vonaláról a “fekete” 85 vonalára. Részletek alább:
Tisztelt Gál Mihály!
A BKV-figyelő blogon 2012. június 8-án megjelent, “Fél órát vártak az utasok a 85-ös buszra” című bejegyzésben megjelent észrevételek kapcsán az alábbi tájékoztatást adjuk.
Az eset kapcsán a BKK vezérigazgatója vizsgálatot rendelt el, melynek nyomán megállapításra került, hogy a forgalomirányító diszpécser a jelzett esetben hibát követett el. Egy időszakban meghibásodott több 85-ös jelzésű jármű is, melyek pótlására átcsoportosítást kellett volna végrehajtania, ennek ellenére nem irányított át 85E jelzésű autóbuszt a 85-ös viszonylatra. Az érintett kollégánk részére írásbeli figyelemfelhívást adunk ki és törekszünk a hasonló esetek elkerülésére.
Az esetleges kellemetlenségek miatt utasaink elnézését kérjük ezúton is.
Üdvözlettel,
Budapesti Közlekedési Központ
Sajtókommunikációs Iroda