Élet-Stílus

Küldj egy csókot a világ másik végére

Íme egy monitor elé ragasztós levélküldő, romantikusoknak.

Végre egy igazán ötletes és szívmelengető reklámfogás, amivel a Burberry rukkolt elő, kifejezetten a romantikus lelkekre gondolva. Magunk között szólva kicsit el is vártuk, hogy a cég, amelynek vezérigazgatója tavaly kicsit több mint 6 milliárdot vágott zsebre, ne egyszerű termékmintákkal operáljon, ha éppen új rúzskollekciót dob piacra.

A „Küldj egy csókot” kampányában egyébként a Google is aktívan részt vett, valószínűleg tetszett nekik az ötlet, hogy a technológiával embereket hozhatnak közelebb egymáshoz. És tényleg. Rég nem látott ismerősöket, távol lévő szerelmeket, rokonokat üdvözülhetünk a távolból, Burberry-rúzsos csókkal lepecsételt levélkékkel, amelyek útját végig is követhetjük.

Kíváncsi, hogy működik? Olvassa el a Kis fekete blogon.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik