Tavaly év végén zárult le a negyedik magyar mobilszolgáltató, a DigiMobil tesztüzeme, ám ebben a fázisban bizonyos technológiai problémák is felmerültek, többek közt a számlázási háttérrendszerben. A szolgáltató több ügyfele panaszkodik arra a neten, hogy december havi számlájukat csak az elmúlt napokban kapták kézhez, ráadásul azon szokatlanul nagy összeg szerepel – szúrta ki a HWSW.
A lap megkeresésére a szolgáltató közölte, hogy a cég az érintett ügyfeleknek
A cég csak olyan tételeket számlázott ki, melyeket az ügyfél valóban igénybe vett a mobilparkolás szolgáltatás során. Akinek a hiba következtében kirívóan magas egyszeri fizetési kötelezettsége keletkezett, részletfizetési lehetőséget kérhet az ügyfélszolgálattól – írták.
A Digi tavaly februárban jelentette be, hogy már az 50-es körzetszámú szolgáltató előfizetőitől is fogad parkolási és úthasználati díjfizetésre irányuló SMS-eket az országos rendszer, köszönhetően a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-vel kötött megállapodásnak.