A tavalyi utolsó negyedévben a vártnál nagyobb lett a Facebook nyeresége és bevétele – írja az MTI. A december végével záródott három hónapban az adózott eredmény 53 százalékkal 11,22 milliárd dollárra, részvényenként 3,88 dollárra ugrott az egy évvel korábbi 2,56 dolláros részvényarányos nyereségről. A bevétel 33 százalékkal, 28,07 milliárd dollárra emelkedett.
Elemzők kisebb, 3,19 dollár részvényarányos profitra és szerényebb, 26,36 milliárd dollár bevételre számítottak. A vártnál kedvezőbb adatok ellenére a Facebook szerint „komoly bizonytalanság” jellemzi majd az idei évet. A Facebook reklámbevétele a tavalyi utolsó negyedévben 31 százalékkal 27,19 milliárd dollárra nőtt.
A közösségi oldalra havonta legalább egy alkalommal belépők száma december végén 2,8 milliárd volt, ami az egy évvel korábbi létszámnál 12 százalékkal több.
A negyedévben a közösségi oldalt naponta használók száma 11 százalékkal 1,84 milliárdra emelkedett.