Sajnos egyelőre Kanadáig kell utazni a varázslatos élményért, de hátha valamelyik hazai üzletnek is eszébe jut valami jó ötlet, amivel boldogabbá tehetik vásárlóikat. A montreali székhelyű Penningtons ugyanis vicces kampányt indított Styled to Surprise (meglepetésre tervezve kb.) címmel. A hölgyek lehetőséget kapnak arra, hogy egy igazi varázs tükörbe pillantsanak az egyik üzletben, nézd meg a videót, mi történt:
Hasonló móka volt az a happening, amikor szobakerékpárokra pattanó hölgyek a veszett tekeréssel elérték, hogy egy gigantikus pasi levetkőzzön, mindezt a Contrex ásványvíz égisze alatt. Úgy tűnik, a reklámok terén a nők valóban egyenjogúak lettek, hiszen már nemcsak a kerti traktort adják el mellekkel, de a vetkőző férfiak is feltűntek a marketing eszközök között. Kérdés: biztos, hogy ez a jó irány?