Kultúra

Tízmilliók töltötték kosztümös szexkalandokkal az ünnepeket

Netflix
Netflix

A Bridgerton család az ünnepek királya, legalábbis a Netflixen mindenképp, ugyanis a streaming-szolgáltató bejelentette, hogy a jelenlegi becslések szerint a karácsonyi bemutatót követő huszonnyolc napban 63 millió háztartásban fogják lepörgetni a kosztümös-erotikus románcot. Persze addig még sok idő van hátra, hisz még alig több mint tíz nap telt el a premier óta, de mivel a sorozat hetvenhat országban is a Netflix top 10-es listájának élére került, erre minden esély megvan, ha pedig ez így lesz, azzal a szolgáltató ötödik legsikeresebb debütánsa lehet A Bridgerton család. 

A Netflix emellett arról is beszámolt, hogy 2020 decembere volt a legsikeresebb hónapjuk valaha, a december 25. és 31. közötti időszak pedig a legsikeresebb hetük mind az összes megnézett órák, mind a feliratkozónként az oldalon töltött idő tekintetében. A Variety kiemeli, hogy a számokat érdemes némi fenntartással kezelni, mivel a szolgáltató kicsit máshogy számolja a nézettséget, mint más szolgáltatók: náluk mindenki nézőnek számít, aki legalább két percet nézett egy adott tartalmat. A Bridgerton népszerűségét persze ez nem kisebbíti: a Rotten Tomatoes értékelései szerint jelenleg 92%-os lefogadottságon áll a sorozat, ami már csak azért is jó hír a platformnak, mert ez a sorozat is egy méregdrága megegyezés részeként került a Netflixhez: a pontos összeget nem hozták nyilvánosságra, de azt tudni, hogy kilenc számjegyű, azaz százmilliós nagyságrendű dollárt fizettek az executive producer Shonda Rhimes-nak egy tartalmi csomagért, melynek ez volt az első elkészült darabja.

A sorozat Julia Quinn nyolcrészes regényfolyamát kezdte el sorozatra adaptálni, az első évad az első regényt, és így tovább, a további évadokkal vélhetően szép sorjában halad majd végig a többin is, mely a Bridgerton család többi tagjának sorsát meséli el, hasonló mennyiségű romantikával és szexszel.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik