A Goodyear Dunlop Tires Magyarország Kereskedelmi Kft. (Goodyear-M) tucatnyi magyar kiskereskedelmi szervizbázissal állapodott meg, hogy egy – több nyugat-európai, nem franchise jellegű hálózatához hasonlóan – értéknövelő szolgáltatásokat vezessenek be.
A napilap információi szerint az európai Goodyear-csoport részeként itthon is megkezdődött az a kereskedelemfejlesztési partnerprogram, amelynek keretében nem pusztán a mennyiségi eladásokkal erősítenék, hanem minőségi szolgáltatások bevezetésére is készülnek.
Országosan legfeljebb félszáz lenne az újfajta rendszerben működő, kifejezetten a Goodyear-csoport márkáihoz kötődő autógumi-szerviz. Az új partnerek kiválasztásához számos feltételt szabott a cég, s amennyiben ezeknek megfelelnek a már működő vállalkozások, akkor a fejlesztéshez hozzájárul a magyarországi leányvállalat.
Az új rendszerben működő autógumi-szervizek – az élelmiszer-kereskedelemben bevált – beszerzési társulásokhoz hasonlóan juthatnak előnyökhöz. Az új hálózatba csak olyan partnerek kerülhetnek, amelyek nemcsak korszerű vagy fejleszthető értékesítőhellyel és szervizzel rendelkeznek, hanem számos szolgáltatás bevezetésére, illetve működtetésére – például gumiszálloda kialakítására – is alkalmasak.
