A három legfontosabb dolog egy sikeres üzlethez: lokáció, lokáció, lokáció! A bizniszguruk folyamatosan azt szajkózzák, hogy mennyire fontos a jó helyszín megválasztása az adás-vételeknél. Az evidens, hogy egy ingatlannál az egyik legfontosabb szempont az elhelyezkedés, de az sem mindegy, hogy hol akarunk használt autót, elektronikai cikkeket, vagy édességet eladni.
Ezt törvényt alkalmazta kiválóan Danielle Le egy tizenhárom éves cserkészlány San Francisco-ban: a város egyik orvosi marihuánát alkalmazó központja előtt kezdett el sütit árulni – számol be a Mahable.
“Zseniális ötlet” – kommentálta a lapnak Holli Bert, a Zöld Kereszt központ munkatársa. A marihuána étvágygerjesztő hatása évezredek óta ismert, többek között ezért alkalmazzák a kemoterápiás kezelések kiegészítőjeként.
Fotó: The Green Cross
A lányka eladásai csúcsokat döntenek, napi száztizenhét doboznyi édességet tud eladni egy helyben, harminchéttel többet annál, mint amikor körbe kellett caplatnia az egész kertvároson.
S van még egy hajmeresztő fordulat a történetben: Danielle ugyanis nem a kisujjából szopta, hogy süteményt ott kell árulni, ahol álló nap betépett emberek mászkálnak. Egy internetes átveréssel kezdődött az egész. Valaki viccből kezdett el terjeszteni, egy fotót a Twitteren egy coloradoi orvosi marihuána központ előtt felállított cserkészsüteményes standról. A médiahack sikerült: a sajtó felkapta a sztorit, amiről aztán hamar kiderült, hogy kamu. Danielle Le és az édesanyja azonban úgy gondolták, hogy miért is ne lehetne megvalósítani az ötletet.