Olvasónk egy hete kapott sms-t az OTP-től, hogy úton van az új bankkártyája, nem sokára megérkezik postán. Erősen meglepődött ezen, mert a meglévő MasterCard kártyája a rányomtatott dátum alapján 2022 márciusig jó még. Azt hitte, valami csaló küldött neki átverős sms-t. Bement egy fiókba, ahol némi tanakodás és várakoztatás után azt mondták neki, tényleg le kell cserélni a kártyáját. „Rossz gyártásra” hivatkoztak, és annyit tettek hozzá, hogy a régi kártyával csak április 30-ig tud tranzakciót kezdeményezni.
A bank megkeresésünkre azt válaszolta, hogy
Ezért történt, hogy a bank elindította az érintett kártyák azonnali díjmentes cseréjét, hogy az ügyfelek a jövőben zökkenőmentesen használhassák azokat. Az OTP arra nem válaszolt, mi a technikai hiba, és azt sem árulták el, hány ügyfelet érint a kártyacsere.Annyit közöltek, hogy
hogy a jövőben zökkenőmentesen használhassa érintéses fizetéskor is. (Az új kártya aktiválását követően automatikusan inaktív lesz a régi kártya, így ezzel további teendő nincs.)
Az SMS vagy e-mail értesítést követően a cserével kapcsolatban minden érintett kártyabirtokost részletesen tájékoztat a bank a kártyakiküldő levélben.
Az érintett ügyfeleknek legkésőbb a következő hetekben kiküldik az új bankkártyát, amely tartalmaz egy részletes tájékoztatót is a kártyacserével kapcsolatban. Azoknak az ügyfeleknek, akik nem kapnak új bankkártyát a kártyacseréről szóló tájékoztatóval együtt, nincs teendőjük. Kérdés esetén javasolják az ügyfeleknek, hogy hívják a +36 (1) 3 666 000-ás telefonszámot, vagy írjanak az informacio@otpbank.hu e-mail címre.
Kiemelt kép: Ivándi-Szabó Balázs/24.hu