Tech

Újra működik az OTP mobilos appja

Korábban a témában:

Frissítünk!

A problémával kapcsolatban kerestük az OTP Bankot is, akik jelezték, hogy rövid ideig tartó technikai probléma történt a délelőtt folyamán, amit sikerült gyorsan megoldani, az alkalmazás mostanra zavartalanul működik. Az applikációt elindítva már nálunk is azonnal megjelenik a számlaegyenleg, és az alkalmazásba belépve is látszik, hogy megtörtént a cikkben említett tranzakció.

Amennyiben használná az OTP SmartBank alkalmazását, de furcsa anomáliákat tapasztal, ne ijedjen meg, nem önnél van a probléma, a bank rendszerénél lehet a gond. Az appot megnyitva már eleve furcsa, hogy nem jelenik meg az egyenleg (androidos és sem iOS-es készüléken sem), az alkalmazás kommunikációs hibát ír, miközben a telefon csatlakozik a netre, de a belépés első körben nálunk még működött.

Komolyabb problémára akkor futottunk, mikor utaltunk:

először olyan hibaüzenetet dobott a rendszer, hogy nincs internet, miközben tökéletesen működött a wifi, második próbálkozásra pedig már azt írta, hogy az utalás befogadása megtörént, de várakozó státuszba került – a pénz viszont perceken belül megérkezett a másik fél számlájára (értesítés ugyanakkor nem érkezett). Mikor ellenőrizni próbáltuk a tranzakciót, az applikáció a wifi hibájára hivatkozva már egyáltalán nem engedte a belépést – sem a hibátlanul működő vezeték nélküli hálózatról, sem a mobilnetről.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.