A MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója, Homolya Róbert az InfoRádió Aréna című műsorában közölte, nem elégedett az utastájékoztatás színvonalával. Hozzátette, hogy a társaságnál már létrehoztak egy úgynevezett havária-központot, ahonnan igyekeznek tájékoztatni az utasokat a késésekről.
A MÁV-vezér szerint versenyképesebb vasúti szolgáltatásra van szükség az utasszám-növekedéshez, ezt pedig pontosabb menetrenddel, több P+R parkoló létesítésével, a jegyvásárlási szolgáltatások korszerűsítésével akarják elérni.
Homolya közölte, nincs szó létszámleépítésről a MÁV-nál. A cégnél egyébként nagyjából ezerfős létszámhiánnyal küzdenek, illetve generációs probléma is fennáll, sokan mennek nyugdíjba a dolgozók közül.
Az utóbbi napok késéseit, járatkimaradásait egyébként azzal indokolta, hogy a szerelvények átlagéletkora 30-40 év.
Kiemelt kép: MTVA/Bizományosi/Jászai Csaba