A Google csütörtökön bejelentette, hogy egy aprónak tűnő, ám fontos változást eszközöl a kereső mobilappjában, ami elsőre talán nem is olyan feltűnő, ha nem helyezzük egymás mellé a régi és új dizájnt. A keresőcég által „vizuális frissítésnek” hívott intézkedés lényege, hogy a találati listában megjelenő kártyákon láthatóbbá válnak a kiadók és portálok cikkei. Eddig maga a cikk/oldal címe került felülre, alá pedig zölddel az URL-cím.
Ezután a zöld URL-ek eltűnnek, és az oldalcím feletti sávban láthatjuk majd, hogy melyik kiadótól, portáltól származik a tartalom, a logójukkal/ikonjukkal együtt. Ebben a sávban jelölik majd a későbbiekben a hirdetéseket is.
A Google szavaival élve az új dizájnnal a weboldal márkája kerül középpontba, így egyszerűbb kiszűrni az általunk hitelesnek tartott portáloktól származó tartalmakat. A változást pár napon belül mindenki láthatja mobilon, később pedig asztali böngészős változatban is.