A kínai Xiaomi márkát és a kifejezetten olcsó okostelefonjaikat manapság valószínűleg nem kell bemutatni senkinek. A gyártó meglehetősen beerősített az év elején, hiszen mindössze három hónappal a Redmi Note 6 Pro után piacra dobták az újabb és erősebb Redmi Note 7 és Redmi Note 7 Pro modelleket, pedig azzal tényleg nem vádolhatja őket senki, hogy korábban egy ócska okostelefont tettek volna le az asztalra.
A modell kétféle változatban került piacra, az egyiket kifejezetten indiai, a másikat globális piacra tervezték, míg a Pro variáns Indián és Kínán kívül máshol nem kapható.
A million units sold before today's sale. #RedmiNote7 & #RedmiNote7Pro have made their mark in just a month.
We know a lot of you are waiting and we promise that you'll have it soon. We've already ramped up production.
RT to spread ❤️ & win F- codes. pic.twitter.com/eZxU3H4liJ
— Redmi India (@RedmiIndia) April 10, 2019
A Redmi Note 7-tel mi is elégedettek voltunk, de úgy tűnik, hogy a vásárlók figyelmét is kellően felkeltette: a Xiaomi bejelentette, hogy a március 13-i megjelenés utáni egy hónapban több mint egymillió darabot sikerült eladni a Redmi Note 7-ből és Note 7 Próból Indiában. Ez azért is nagy szó, mert a mobilokat csak heti villámakciók keretén belül árusították.
Összehasonlításként: a Xiaomi 2018 harmadik negyedévében összesen 11,7 millió mobilt adott el Indiában az összes kapható mobiljából, amibe bele kell érteni a régi és új modelleket is. A Redmi Note 7 és Redmi Note 7 Pro pedig ezt a számot egy hónap alatt hozta.