A következő! vetélkedő adása alatt – 603 ezres nézettségével a felnőttek körében – az M1 volt a legnézettebb csatorna. Az ezt követő két órában a két kabaréműsor alatt az M1 a második lett a televíziók versenyében: a Századszor is bejön népszerűségét a Szálka extra fokozta, e műsorra már több mint 600 ezer ember volt kíváncsi – derül ki az MTVA közleményéből, amely a Nielsen Közönségmérés adatait ismertette.
Az éjfél utáni adatok szerint a Buli hajnalig 683 ezer fős nézettségével, 23,4 százalékos közönségarányával az M1 ismét az élre tört.
A Dunát választó felnőtt nézők körében a Monte Cristo grófja című film volt a legnépszerűbb, mintegy félmillióan nézték végig, az elért nézők száma pedig az egymilliót is meghaladta.
Ígéretesen indult a közmédia legújabb csatornája, az M3 – közölte az MTVA. A Táncdalfesztivál összeállításra több mint 400 ezer néző volt kíváncsi, így a nosztalgiaműsor a népesség mintegy öt százalékát érte el.
A rádióhallgatók táborát szélesítheti, hogy január 2-ától a Kossuth és a Dankó Rádió nagyobb területen, jobb minőségben fogható. A közszolgálati főadó ezentúl az ország területének 88 százalékán, míg a Dankó Rádió 84 százalékán érhető el – emlékeztet közleményében az MTVA Sajtóirodája.