Az USA-ban elsősorban a Yelp alkalmazásával (erről volt egy zseniális South Park-epizód is) osztályozzák a vendégek az éttermeket. Egy virginai nő meg is rendelte egy La Porchetta nevű helyről a hamburgerét krumplival és fánkkal, a futár pedig megkérte, hogy értékelje már a szolgáltatást és az ételt.
Yesha Callahan értékelt, de csak három csillagot adott, mert a hamburgeréből kimaradt a paradicsom és a saláta, a sültkrumplit fáradtnak ítélte. De nem is ez a lényeg, hanem hogy lefekvés előtt, este 10 körül valaki kopogott az ajtaján:
Heló, a La Porchetta menedzsere vagyok. Itt állok az ajtód előtt, és szeretnék a yelpes értékelésedről beszélni.
A nő ahelyett, hogy ajtót nyitott volna, tweetelt és hívta a rendőrséget. Az étterem később elismerte, hogy kissé túlreagálták a helyzetet, de a Mashable-nek úgy nyilatkoztak, hogy a szállítócég (a helyi Netpincér) adhatta át rosszul a rendelést, most meg folyamatosan kapják az egy-két csillagokat az öt helyett. Azt írták, hogy szerették volna egy extra kajával kiengesztelni a vevőt, de beismerték, hogy nem biztos, hogy erre az este tíz volt a legjobb alkalom.
Érdemes megnézni a South Park idevonatkozó részét, mekkora nyomás is ez a Yelp. Valósággá vált az epizód.
Kiemelt kép: Comedy Central