A hét elején debütált 90 másodperces videó lényegileg arról szól, hogy egy fiatal apuka hogyan használja a Google termékeit (Gmail, Youtube, stb.) arra, hogy mintegy fotóalbumként gyűjtse össze kislánya felcseperedését: fényképeket mellékel e-mailekhez, videókat tölt fel és kommentárokkal látja el, hogy a későbbiekben megmutathassa neki.
Az átlag 30 másodperces reklámokkal szemben erre a 90-re épp az érzelmi hatás eléréséhez van szükség – hasonlóan a Google Párizsi szerelem című reklámjához, ami egy szerelem kibontakozását mutatta be a Google termékein keresztül. Nekünk semmi kétségünk nincs afelől, hogy az alábbiakban látható videó is legalább annyira népszerű lesz, mint elődje.
A lényeg: az internet az, amit csinálsz belőle – legalábbis a Google szerint. De ilyen videók mellett nem tudunk nem egyetérteni.
AJÁNLOTT LINKEK:
További részletek – angolul (Mashable)