Az Andy Vajna kormánybiztos által tavaly felvásárolt Lapcom Zrt. kedd este bejelentette, új vezetőt igazolt az újonnan kialakított digitális fejlesztési igazgatósága élére. Az új részleg irányítását február 14-től Kovács Illés Bence látja el.
A Bors című bulvárnapilap, valamint a Délmagyarország és a Kisalföld regionális napilapok kiadójának tájékoztatása alapján az új fejlesztési igazgató az elmúlt évek során ügynökségi oldalon digitális üzletágak kialakítását, hazai és nemzetközi cégek termékfejlesztését támogatta. Legutóbb a KIOSK.advertising reklámügynökség digitális vezetőjeként az ügyfelek stratégia alkotásáért és új szolgáltatások bevezetéséért felelt. A szakember az elmúlt kilenc év során meghatározó szerepet töltött be több multinacionális vállalat online kommunikációjában; többek között autóipari, szórakoztató elektronikai, élelmiszeripari területeken dolgozott.
A Lapcom Zrt.-nél Kovács Illés Bence feladata lesz, hogy Vajna médiavállalatának valamennyi digitális tevékenységét egy igazgatóságba szervezve összehangolja, valamint a meglévő termékek fejlesztésén túl feladata, hogy új termékeket is piacra vezessen.
Megtiszteltetés számomra, hogy egy nagy múltú médiavállalat digitális fejlődésének részese lehetek. Kihívás és egyben lehetőség a Lapcom online felületeinek és szolgáltatásainak egységes alapokra helyezése és továbbfejlesztése
– idézik a jövőbeni tervei kapcsán Kovács Illés Bencét.
A Lapcom fizetős nyomtatott termékei – Bors című országos napilap, a Délmagyarország című Csongrád megyei és a Kisalföld című Győr-Moson-Sopron megyei napilapokból – naponta 140 ezer példányban kelnek el és több mint 650 ezer olvasóval rendelkeznek. Digitális területen a kisalfold.hu, a delmagyar.hu és a borsonline.hu híroldalak együttesen naponta mintegy 170 ezer egyedi látogatót érnek el. A Lapcom ezenkívül két nyomdával is rendelkezik.
Kiemelt kép: Kovács Illés Bence. Fotó: Kiosk-ad.hu