A kutatás 6,7 millió egyéni látogató 23 millió videomegtekintésének vizsgálata után azt találta, hogy a rövidebb videókat az emberek mindössze két másodpercnyi várakozás után elkezdik otthagyni, míg öt másodperc után a nézők ötöde elveszíti a kíváncsiságát. (Rövidnek számított minden 30 percnél rövidebb felvétel, vagyis ennél is nagyobb volt a távozók aránya, ha 1-2 perces videókról volt szó – akik hosszabb filmekre szánják rá magukat, többet tűrnek.)
A távozás tempója azonban nem független az internetkapcsolat milyenségétől – a szélessávval rendelkező felhasználók nagyjából hasonlóan türelmetlennek bizonyultak, míg a mobilról videózók átlagosan sokkal tovább hajlandóak a letöltést jelző karikát bámulni.
(Fotó: GigaOM)
Ti hogy álltok a kérdéssel? Két másodperc várakozás végtelenül sok, vagy csupán egy pillanat?