Míg Obama nemcsak a választásokat, hanem a közösségi oldalakat is megnyerte, addig Massachusetts egykori kormányzóját ezrével hagyják ott az eddigi követők és lájkolók. A két elnökjelölt digitális támogatóinak tábora (legyen szó a Twitterről, Facebookról vagy egyéb közösségi oldalról) egészen a választások pillanatáig folyamatosan nőtt.
Az eredmények kihirdetése után azonban láthatóvá vált, hogy az emberek szívesebben állnak oda a nyertes mellé: három nap alatt Romney 55 ezer lájkot vesztett a Facebookon, míg Obama majdnem 805 ezret szedett össze. (Az elnök ezzel 33,1 millió rajongónak örvendhet, ami majdnem 21 millióval több, mint Romney csúcsa.)
A Twitter ezzel szemben érdekességgel szolgált: míg a világ legtweeteltebb fotójával Obama közel egymillió követőt is bezsákolt, addig az elvárásokkal szemben Romney is képes volt növelni táborát – igaz, csak 17 600 új követővel.