Tech

iPad: túl a kétmillión

Mindössze hatvan nap kellett ahhoz, hogy az Apple eladjon kétmillió iPad-et, amely így a legsikeresebben induló terméke lett a cégnek.

Az április 3-i indulás után 28 nappal már túl volt a táblagép az egymillió eladott példányon, mostanra pedig már a kétmilliót is átlépte az eladott darabok száma. Az iPad így a legsikeresebben induló terméke lett a vállalatnak, mind az iPod-nak, mind az iPhone-nak jóval több idő kellett ahhoz, hogy elérjék ezt a darabszámot.

A felhasználók ez idő alatt számos könyvet és alkalmazást vásároltak a készülékükhöz: előbbiekből másfél millió, utóbbiakból 12 millió fogyott a két hónap alatt.

Ajánlott linkek:

2 millió iPad fogyott 2 hónap alatt (Mobilport)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik