A konferencia előadói öt nagyobb tematikus blokkban vizsgálják a virtualitás és a valóság összemosódását, a játékok lehetőségeit a tudományos kutatásban, vagy éppen ellenkezőleg, a tudományos kutatás lehetőségeit a játékokban.
Külön, kiemelt hangsúlyt kapnak a komoly játékok, a videojáték kultúra dokumentálása és bemutatása, valamint a számítógépes játékok dizájnra és művészetekre gyakorolt hatása is.
A konferencia előadói a videojátékokkal társadalmi jelenségeket és eseményeket vizsgálnak, illetve modelleznek segítségükkel, netán az emberi civilizáció jövőjét vizionálják, vagy éppen e játékok segítségével akarnak fejleszteni, oktatni, nevelni.
A konferencia látványos környezetben, a Közlekedési Múzeumban, interaktív módon kerül megrendezésre.
Időpont: 2010. október 15. péntek, 9:30-16:30
Helyszín: Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum (XIV. kerület, Városligeti krt. 11.)