Média

Az RTL-től igazolt az E.ON

Kőrösi Gábor Fotó: 24.hu/Fülöp Dániel Mátyás
Kőrösi Gábor Fotó: 24.hu/Fülöp Dániel Mátyás

Kőrösi Gábor, az RTL Híradó és a Fókusz nemrégiben távozó munkatársa lett az E.ON Hungária energiavállalat új vállalati kommunikációért felelős csoportvezetője, egyben a cég sajtószóvivője.

Kőrösi decembertől dolgozik a cégnél csoportvezetőként, ahol a vállalat PR kommunikációjáért, a sajtószóvivői feladatokért, a belső kommunikációért és a társadalmi felelősségvállalás programokért felel.

Ugyancsak az E.ON-nal és annak kommunikációjával függ össze, hogy a Károlyi Zsuzsanna vezetésével működő marketing és kommunikációs osztályon ezentúl Kovács Alexandra látja el a marketing és marketingkommunikációs szakterület vezetői feladatait.

Kőrösi diplomáját az ELTE szociológia szakán és a Színház- és Filmművészeti Egyetemen televíziós műsorvezető-rendező szakon szerezte. Ezután nyolc évet töltött el a TV2-nél, ahol többek között a Tények és a Napló riportere, később pedig a Tények Reggel és a Tények Délben szerkesztő-műsorvezetője, majd a Tények felelős szerkesztője lett. Ezután 2016 márciusában, nem sokkal a TV2 tulajdonosváltása után távozott a tévétől. Ezután a 2024-es budapesti olimpiai és paralimpiai pályázaton dolgozó csapathoz igazolt pr-menedzsernek. Idén aztán az RTL Klub Hírigazgatóságánál visszatért a televíziózáshoz, ahol több területen is dolgozott egyszerre: a Reggeli című műsor újbóli beindulásával visszatértek a reggeli híradók is, ezeknek lett a szerkesztője, másrészt az esténként jelentkező Híradóba és Fókuszba is készített riportokat, vagyis egyszerre vett részt hír- és magazinműsor készítésében. Innen érkezett most az E.ON-hoz.

Kőrösi a 24.hu-nak a váltás kapcsán elmondta: barátsággal jött el az RTL-től, távozása oka, hogy nagyon vonzó ajánlatot és izgalmas feladatokat kapott az E.ON-tól.

Kovács Alexandra
Kovács Alexandra

Kovács Alexandra a Budapesti Corvinus Egyetem nemzetközi kapcsolatok külügy szakán és marketingkommunikáció mellékszakán szerzett diplomát, és az E.ON-nál kezdte karrierjét, 7 év alatt gyakornokból vált szakértővé majd a vállalat marketing és marketingkommunikációs szakterületének csoportvezetőjévé. Kovács Alexandra vállalati és külső kommunikációval, társadalmi felelősségvállalási programok kommunikációjával, ATL és BTL kampányok koordinálásával is foglalkozott, új pozíciójában a termékek és szolgáltatások marketingtámogatásáért és az E.ON márkáért felel.

Az idén az E.ON megújította arculatát és márkáját, a vállalati jövőkép középpontjába a digitalizációt, az új, okos hálózatokat, és az energiahatékony zöld megoldásokat helyezte. A cég emellett több új szolgáltatást is elindított.

Heal Edina, a Google Magyarország vezetője a Google, a Budapest Bank, a Magyar Posta, a BIG FISH Internet-technológiai Kft, és az espell fordítás és lokalizáció zrt. közös kezdeményezésében megvalósuló exporttámogató programról tartott sajtótájékoztatón a Google budapesti központjában 2016. május 3-án. A magyar kis-, és középvállalkozások (kkv) külföldi piacra jutását segítő program keretében a partnerek nem csak tudással, hanem egyedi ajánlatokkal is segítik az export felé induló vállalkozásokat. MTI Fotó: Mohai Balázs Létrehozás dátuma 2016-05-03
Távozik a Google Magyarország vezetője
Heal Edina helyét Bíró Pál, a Youtube Magyarország vezetője veszi át.

Kiemelt kép: Kőrösi Gábor Fotó: 24.hu/Fülöp Dániel Mátyás (archív)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik