Média

A Central Médiacsoportot választotta a Használtautó.hu, a Jófogás és az Autónavigátor

A Jófogás és a Használtautó.hu irodája Budapesten. Fotó: Fotó: Berecz Valter, 24.hu
A Jófogás és a Használtautó.hu irodája Budapesten. Fotó: Fotó: Berecz Valter, 24.hu

A Jófogás apróhirdetési oldal mellett a Central Médiacsoport fogja értékesíteni a legnagyobb hazai autós apróhirdetési site, a Használtautó.hu és az ahhoz kapcsolódó Autónavigátor portál hirdetési felületeit is 2018 januárjától – jelentette be a Central Médiacsoport és az említett weboldalakat üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary, a norvég Schibsted csoport magyarországi leányvállalata.

A két cég 2017 ősz végén létrejött felületértékesítési megállapodása teszi lehetővé mindezt. A Central az ügynökségek felé történő reklámértékesítésben, valamint az automatizált (úgynevezett programmatic) felületek értékesítésében vesz részt.

Az együttműködés kapcsán Rusvai Richárd, a CM Sales (a Central Médiacsoport reklámértékesítő házának) digitális értékesítési igazgatója elmondta:

Büszke vagyok a létrejött együttműködésre. A Central Médiacsoport sales house-ában elsősorban saját szegmensében piacvezető kiadványok, vagy speciális területekkel foglalkozó termékek értékesítését vállaljuk. A Használtautó.hu csoport nagyon szépen illik ebbe az értékesítési stratégiába. Fontos szempont számunkra az is, hogy a Használtautó.hu kiválóan kapcsolható össze a Central Digitális Média egyébként is erős termékportfóliójával.

A Schibstedhez tartozó Autónavigátor és a Central-portfólióba tartozó Vezess.hu együtt a Használtautó.hu csoporttal a legnagyobb olyan autós tematikát jelenti a hazai hirdetési piacon, ami sikerrel éri el egyaránt az új és használt autókat kereső netezőket. Ez elsősorban férfi célcsoportelérést jelent egy fontos, és növekvő, hirdetői szempontból kiemelten értékes netező rétegben – áll a két vállalat közös közleményében.

Örülök, hogy sikerül szorosabbra fűzni az együttműködést a Centrallal, mivel a korábbi együttműködéseink minden szempontból előnyösek voltak. Nagy lehetőséget látok a közös szinergiák kihasználásában, hiszen vezető e-kereskedelmi termékeink és a centrálos tartalmi oldalak közös értékesítésével szinte a teljes hazai internetező közösség máshol nem megvalósítható célzási lehetőségekkel érhető el. További előny, hogy a Használtautónál több mint háromezer kereskedő, míg a Jófogás esetében közel kétezer ingatlanértékesítő érhető el, akik aktívan, napi szinten használják a szolgáltatásainkat, ez pedig egyedülálló lehetőség B2B és céges termékek, szolgáltatások népszerűsítésére minden hazai vállalat számára

– mondta el Palocsay Géza, az oldalt üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője, aki idén nyáron a 24.hu-nak több érdekességet is említett az internetes apróhirdetési piacról, és elmondta azt is, hogy hosszú idő után először vált nyereségessé a Jófogás.

A Használtautó.hu a tavalyi évben közel 1,6 milliárd forint árbevételt ért el, a Jófogás pedig közel 1,2 milliárdot.

Palocsayt egyébként néhány napja a Marketing&Media című szaklap által felkért zsűri a legmeghatározóbb magyarországi digitális médiaszakembernek választotta.

(A 24.hu kiadója a Central Digitális Média Kft. tulajdonosi átfedésben van a hírben említett Central Médiacsoporttal.)

Kiemelt kép: A Jófogás és a Használtautó.hu oldalt működtető Schibsted irodája Budapesten. Fotó: Berecz Valter, 24.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik