Összeolvad az fps webügynökség és Virgo Creative.
Ha van valamire kereslet Magyarországon, akkor az a digitális dizájn. Amire pedig még ennél is nagyobb kereslet van, az a jó digitális dizájn, hála a digitálisan egyre érettebb piacnak
– írják a két ügynökség összeolvadásáról szóló bejelentésben. Ebben arról is szó esik, hogy hogy a jó dizájnra és jól használható sikeres termékekre egyre nő a kereslet, de elég sokszor problémába ütköznek a hazai digitális ügynökségi piac szereplői.
Nem arról van szó, hogy az ügynökségek ne akarnának nagyon magas minőségen szolgáltatni, és olyan termékeket létrehozni, amikre büszkék lehetnek, hanem arról, hogy kevés ügynökség rendelkezik az ehhez abszolút nagyon, tényleg megkérdőjelezhetetlenül fontos, elengedhetetlenül borzasztóan szükséges idővel és erőforrással. Kevés az a digitális ügynökség Magyarországon, ami hosszú távon is biztosítani tudja a hazai piac – nagy volumen – magas minőség mesterhármasát, így a legtöbben ebből a közmondásoknak megfelelően csupán kettőt választottunk. (Olcsón, jót, gyorsan biztosan nem tudtunk csinálni, cserébe a drágán, jót, lassant meg eladni nem tudtuk.) Mostanáig.
Az említett problémára lehet a megoldás a Virgo Creative-val történő fúzió, így ugyanis nem kell egyedül megváltani a világot.
Többen könnyebb, az van.
A két cég fúziójába a felek 50-50 százalékkal szállnak be. Az egyesülést követően a név fps ügynökség lesz. A terméktervezés, web és mobil mellett új irányként jelenik meg az IoT, azaz a dolgok internete is.
A Virgo Creative-ot a Virgo Systems indította három évvel ezelőtt, ezzel a lépéssel önálló cégbe szervezve az addig házon belül működő UX és UI design kompetenciáit. Az fps webügynökség tizenhat éves múlttal rendelkező digitális tervező és fejlesztő cég.