A United Airlines egy francia anyanyelvű utasa háromezer mérföldet utazott rossz irányba – írta meg a People az ABC-TV híre alapján. Lucie Bahetoukilae-nak azért kellett a hihetetlen kanosszát végigjárnia, mert nem beszél angolul és mert nem tájékoztatták arról, hogy az utolsó pillanatban megváltoztatták a kaput, ahol be kell szállnia a New Jersey-ből Párizsba tartó járatra.
A nő elmondása szerint az út elején minden a legnagyobb rendben ment: megérkezett a kapuhoz, aminek száma a beszállókártyájára volt írva, majd becsekkolt. A gépre felszállva azonban azzal szembesült, hogy helyén már valaki más ül. Az utaskísérő nem sokat hezitált: egyszerűen leültette máshová anélkül, hogy utánanézett volna, hogy hogyan szólhat két utas jegye is ugyanarra a helyre.
Mint kiderült: a United Airlines az utolsó pillanatban megváltoztatta a beszállókaput, ám erről nem értesítették őt – legalábbis nem kapott emailt és bár jegye Párizsba szólt, franciául sem mondták be, hogy máshol kellene felszállnia gépére. Az asszony így Párizs helyett San Francisco-ban landolt, ahol röpke 11 órán át kellett várakoznia a megfelelő járatra, a 7 és fél órás hazaút helyett a United 28 órán át utaztatta a nem megfelelő tájékoztatás miatt.
A légitársaság az ügyet borzalmas hibaként jellemezte és elismerte, hogy véletlenül rossz járatra irányították a francia nőt. A United Airlines bocsánatkérése mellett Lucie Bahetoukilae-nak utólag kifizették a szállásköltséget is – amit egyébként a rémálom kellős közepén nem ajánlottak fel számára.