Májustól Horváth Tünde, a Vivaki korábbi médiaigazgatója tölti be az értékesítési vezetői pozíciót a LifeTime Mediánál. A vállalat azt is bejelentette, hogy a Flyerbox Media két, a piacon újnak számító, nagy példányszámú magazinja, a SZEZON és a NGTLN című lapokkal bővül a LifeTime által értékesített, már amúgy is elég széles médiaportfólió.
Horváth Tünde 20 éves médiapiaci, ügynökségi tapasztalattal csatlakozott a LifeTime Media Sales House-hoz. Feladata a bevételek maximalizálása és a hirdető partnerek körének szélesítése mellett a megnövekedett médiaportfólió hirdetési és szponzori felületeit értékesítő csapat szakmai tevékenységének erősítése, az ügynökségi és a hirdetői kapcsolatok színvonalának, minőségének javítása, valamint a portfólióban rejlő lehetőségek minél jobb kiaknázása.
A LifeTime Mediánál egy olyan termékkör jött létre, amelynek olvasói komoly potenciállal rendelkeznek, így kiemelt szerepet kaphatnak az AB státuszú célcsoport elérésében. Az ügynökségi oldalon és a hirdetői kapcsolatok ápolása terén szerzett tapasztalataimmal szeretnék hozzájárulni ahhoz, hogy ezt a potenciált minél több pénzre válthassuk
– mondta Horváth Tünde.
Ingatlan és turisztikai magazinok egyedi terjesztéssel
A Flyerbox Media két új magazinja, a SZEZON és az NGTLN kiadója egyedi terjesztési koncepcióval indítja el a lapokat: egyelőre a fővárosban 300 egyedileg tervezett, magas társadalmi státuszú, jelentős vásárlóerővel jelentkező közönség által látogatott helyszíneken kihelyezett állványokról lehet ingyenesen elvenni a lapokat. Mindkét magazin 30 ezres példányszámban jelenik meg, igényes tartalommal.
A SZEZON a színvonalas belföldi pihenést keresőknek mutatja be Magyarország ismert, vagy elfeledett kincseit; az NGTLN pedig a főváros és környéke lakáskínálatába nyújt betekintést, ad érdekes és értékes információkat, tippeket. Antal Gábor, a Flyerbox ügyvezetője szerint „új termékek bevezetése a hirdetési piacra komoly erőforrásokat igényelne. Biztosak vagyunk abban, hogy a
LifeTime Media kapcsolatrendszere, az értékesítők szakmai múltja és háttere révén jelentősen fel tudjuk gyorsítani ezt a folyamatot.”
A LifeTime Media nagyon intenzív növekedési szakaszon van túl, jelenleg 18 lapból álló portfóliót értékesítünk. Most az a célunk, hogy stabilizáljuk a működésünket és a szervezet bevétele termelő képességét. Tünde hatalmas segítség lesz abban, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban menjünk végig ezen az úton
– mondta el Ruszkai Nóra, a LifeTime Media ügyvezetője, és társtulajdonosa.
Egyre több újság van Ruszkaiéknál
A LifeTime Media a több mint 25 éve az orvosi szaklappiacon meghatározó Literatura Medica Kiadó utódjaként jött létre, miután a cégben Cserni Tímea korábbi társtulajdonos mellett 50 százalékos tulajdonrészt szerzett 2016-ban Ruszkai, aki korábban a Sanoma Media Budapestnél volt vezérigazgató-helyettes. Ekkor nevezték ki operatív vezetőnek nevezték ki Kürti Istvánt, a korábbi Sanoma kereskedelmi igazgatóját.
A LifeTime Media Sales House a saját kiadványok mellett a BBC Goodfood, a BBC History, a BBC különszámok, az Amiről az orvos nem mindig beszél, a Burda, a Tropical Magazin, a Világjáró magazin, a FirstClass, a Magyar Fogorvos, az EgészségABC, a BabaKalauz, az IPM, a Családi lap, a Motorrevü, a Chip magazin, a Digitális Fotó című lapok hirdetési felületeit és értékesíti. Ez egészül most ki a Szezon és NGTLN magazinok hirdetési és szponzori felületeivel.