A cég bejelentése alapján idén május 1-jétől a Nosalty Média és Kereskedelmi Zrt. kizárólagosan értékesíti a Nosalty médiafelületeit, vagyis egy új cégbe viszik a reklámértékesítést. Azaz a sales csapat, amely eddig a Nosalty Zrt.-ben dolgozott, külön cégbe szerveződött Nosalty Média és Kereskedelmi Zrt. néven.
Az értékesítési tevékenységet továbbra is Török Noémi, de immáron mint vezérigazgató irányításával ötfős csapat viszi az újonnan alakult cégben.
A sales tevékenységet érintő változásokkal egyidejűleg már áprilistól bővült a Nosalty Zrt. vezetése is: Zalai Ágnes vezérigazgató mellett Kéri Gábor mint operatív igazgató viszi a cég a napi ügyeit, felel a szerkesztett tartalomért, mivel a gasztromagazin egyre nagyobb szerepet játszik az oldal életében. A szakember kiemelt feladata továbbá a cég partneri kapcsolatainak építése és erősítése.
Kéri 2012-től a Thinkdigital Hungary Sales House értékesítési igazgatójaként dolgozott, a cég és az Adaptive Media stratégiai megállapodását követően 2015 júliusától az Adaptive Mediánál volt nemzetközi prémium termékek értékesítéséért felelős vezető, majd 2016 januártól ügynökségi értékesítési vezetőként az ügyfélkapcsolati csapat vezetését is átvette.
A mostani változás célja, hogy a Nosalty tovább növekedjen mind bevétel, mind pedig látogatottság szempontjából, az átalakítás ennek a még hatékonyabb megvalósítását teszi lehetővé – mondta Zalai Ágnes vezérigazgató. Hozzátette: a sales csapat munkájának köszönhetően 2015 óta nyereségesek, és a tavalyi évben a bevétel közel 30 százalékkal nőtt.
A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, de néhány éve az egyik legnagyobb receptoldallá fejlődött fel, mely havi 1,7 millió egyedi látogatóval rendelkezik, illetve több mint 57 ezer, közösségi alapon születő, de szerkesztett és ellenőrzött receptet kínál kategorizált formában. Ezt egészíti ki a szerkesztett magazin tartalom, melyen külön szerkesztőség és a Nosalty saját dietetikusa dolgozik.