Média

Újabb felvásárlás a magyar médiapiacon

Médiapiac
Médiapiac
Ezúttal a médiapiacról szóló Médiapiac című szakújság és annak online tartalomszolgáltatása, valamint konferenciája cserélt tulajdonost. Egy sajtófigyeléssel foglalkozó cég a vevő.

Megvette Szakács Lászlótól, a Grabowski Digital Kft. tulajdonosától, a Médiapiac alapító-főszerkesztőjétől az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. a Médiapiac újságot, valamint a mediapiac.com portált és a médiapiaccal foglalkozó lap különböző szakmai konferenciáinak jogait – derül ki a felvásárolt oldalról.

Azt is írják, hogy Szakács László alapító-főszerkesztőre a tulajdonosváltás ellenére a továbbiakban is számítanak a szakmai munkában, de a céget ezentúl az Observer ügyvezetője fogja vezetni.

Az Observer a vásárlást azzal magyarázta, hogy a magyar médiapiac iránti elkötelezettségét szeretné hangsúlyozni.

Az immár negyedszázada sikeresen működő Observer a médiatartalmak semleges megfigyelője és közvetítője, egyben a sokszínű médiavilágnak, a jogtiszta médiafigyelésnek és a digitális média terjedésének elkötelezett híve. Reméljük, a Médiapiac segítségével elmélyíthetjük évtizedes kiadói kapcsolatainkat és magunk is hozzájárulhatunk a magyar médiavilág további fejlődéséhez. Ehhez a szaklap és szakkonferencia-sorozat megőrzését és folyamatos fejlesztését tűztük célul magunk elé

– mondta el a tulajdonosváltás kapcsán Göbölyösné Mátrahegyi Anna, az Observer ügyvezetője, aki mostantól a Médiapiac kiadóját is irányítja.

Büszke vagyok arra, hogy a Médiapiac hét év alatt erős márkává és hiteles médiapiaci információforrássá vált. Továbbra is nagy örömmel veszek részt a kiadó médiaszolgáltatásainak és konferenciáinak fejlesztésében

– kommentálta a fejleményt Szakács László.

A Grabowski Digital Kft. a leadott pénzügyi beszámolója alapján a legutóbbi lezárt pénzügyi évet, vagyis 2015-öt 69 millió forint nettó árbevétellel és 1,2 millió forint adózott eredménnyel zárta. Lekértük az Observer adatait is. Ők 387,3 millió forint nettó árbevételt tudtak felmutatni, 3,3 millió forint adózott eredmény mellett.

A Médiapiac tavalyi nagy éves egri konferenciájáról itt írtunk korábban részletes beszámolót.

A mostani felvásárlás egyébként alig néhány nappal azután történik, hogy kiderült, nem jelenik meg többé a Médiapiac egyik piactársa, a Médiakutató című, egyetemisták körében különösen gyakran olvasott szakmai folyóirat finanszírozási okok miatt.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik