Lezárta a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. azt a belső vizsgálatot, amit az után indított, hogy nyilvánosságra került: az ügyfélkapcsolati osztályvezető, Zs. Mihály testvérének elengedték a sztrádapótdíjat, miután méltányossági kérelmet küldött arra hivatkozva, hogy nem működött a telefonja, amikor fizetni szeretett volna. Zs. Mihály utasításba adta munkatársainak, hogy intézzék a pótdíj elengedését.
Az Index azt írja: a vizsgálat megállapította, hogy szabálytalanul engedték el Zs. Zsoltnak az útdíjat, ezért felszólították, hogy azt fizesse be, Zs. Mihályt pedig lefokozták. A nem rutinszerű ügyekben a jövőben nem az ügyfélkapcsolati osztály vezetője, hanem a szolgáltatási igazgató fog dönteni, és felülvizsgálták a pótdíj-elengedési folyamatot is annak érdekében, hogy az objektivitás elve a jövőben ne legyen megkérdőjelezhető.