Média

Az Origótól igazolt új főszerkesztőt a megújuló Gusto

Gusto Magazin
Gusto Magazin
Új dizájnt és új, az Origo Mediától érkező főszerkesztőt kap a negyedévente megjelenő Gusto magazin, egyúttal megerősítik a gasztrokultúra irányt.

Kling József, az Origo kulturális rovatának egykori vezetője, jelenleg az Origo Mediához tartozó unikornis.hu vezető szerkesztője lesz a megújuló  lap új főszerkesztője. A negyedévente megjelenő Gusto tartalmában és küllemében is megújul, egyben újraindul a lap weboldala is a gusto.hu címen – írja a Kreatív az újraindított portálon megjelent hír alapján.

A gasztronómia mellett így ismét hangsúlyos szerepet kap majd az italkultúra minden szegmense. Újra olvashatunk borokról, borászokról, sörkultúráról, illetve a szeszek mindenféle létformájáról a pálinkától a konyakon keresztül a whiskyig. De szót kapnak az olyan kijózanító nedűk is, mint a tea vagy a kávé. Az alapvetően hedonista szemléletű magazin formai és tartalmi igényességével szerény célt tűzött ki maga elé: szeretne hozzájárulni életminőségünk javításához

– idézik a főszerkesztő beköszöntőjét.

Kling József a reklámszakmai portálnak azt mondta, hogy a december 10-én megjelenő első megújított lapszámban többek között Váncsa István, Bán Zoltán András, Gazda Albert írásai lesznek olvashatóak.

A magazint a Gusto.hu Kft. adja ki, a lap előző főszerkesztője Csillag János volt – idézte fel a Kreatív.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik