Média

Változás az Origo-New Wave Media csoportnál

Vége lesz a CM Sales, az EVOMedia és az Origót működtető, Száraz István féle New Wave Media csoport közötti együttműködésnek. Szárazék jövőre házon belül oldják meg a reklámértékesítést.

Az eddig a CM Sales és az EVOMEDIA által értékesített médiaportfóliót jövő januártól egységesen az Origo Sales csapata kezeli majd – jelentette be hétfőn este a New Wave Media (NWM) csoport, mely közleményében úgy fogalmazott, hogy ezzel a magyar online hirdetési piac egyik legnagyobb digitális sales house-a jön létre.

A CM Sales-szel és az EVOMEDIA-val is nagyon jó eredményeket értünk el, amiért köszönettel tartozunk, és jó szívvel tekintünk vissza a közös munkára. A két médiavállalkozásnak a színfalak mögött hónapok óta zajló egyesítése, a termékpaletta egységesítése és folyamatos növelése azonban mára indokolttá tette a közös értékesítést. A sikeres működés garanciáját e téren az Origo Sales csapatában látjuk, akik rendre bizonyítják rátermettségüket és szakértelmüket az ügyfelek, a szerkesztőségek és a menedzsment felé is

– idézi a közlemény Száraz Istvánt, az Origo-New Wave Media Csoport tulajdonosát.

Mindent megteszünk, hogy a legjobb megoldásokkal dolgozzunk az értékesítési csapat keze alá. Az elmúlt hónapokban megszámlálhatatlan munkaórát fektettük olyan technológiai fejlesztésekbe, amelyek célja, hogy hirdetőinket még eredetibb, korszerűbb és hatékonyabb hirdetési formátumokkal tudjuk kiszolgálni jövő év elejétől

– ezt Tókos Lóránt, az Origo-New Wave Media operációért felelős vezérigazgató-helyettese tette hozzá.

A közleményben azt is írják, hogy az egyesülés és az idei termékfejlesztések következtében az értékesített termékcsalád minden korábbinál szélesebb körűvé vált. A 2016-ban elindított új oldalak, így a SHE.hu és az Unikornis.hu mellett mostantól a New Wave Media brandjeit – a We Love Budapestet, a We Love Balatont és a VS.hu-t is az Origo Sales csapata értékesíti. Bővül a szolgáltató jellegű oldalak kínálata is, mivel a Videa, a Freemail és a Menetrendek mellé felsorakozik a Köpönyeg.hu.

A hír arra nem tér ki, hogy az RTL 100 százalékos leányvállalatával, az R-Time reklámértékesítő céggel megmarad-e az idén május óta tartó értékesítés. (Az R-Time értékesíti az Origo Media nonszpot típusú hirdetési felületeit.)  Ez ügyben keressük a médiavállalatot – amennyiben választ kapunk, természetesen beszámolunk róla.

(A 24.hu kiadója a Central Digitális Média Kft., mely tulajdonosi átfedésben van a hírünkben megemlített CM Sales reklámértékesítő házzal.)

(Kiemelt kép: Száraz István, az Origo-New Wave Media vezetője.)

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik